GANT

2009 és 2011 között a Prime Time Communications látta el a GANT divatmárka ATL és BTL kampányának feladatait.

Megbízó:

Gant Hungary

Időpont:

2009-2011

Célunk az volt, hogy a célcsoport körében jobban ráirányítsuk a figyelmet a márkára, és növeljük az elköteleződést. Számos interjút és eseményt szerveztünk (divatbemutató, shopping night, sajtó kerekasztal-beszélgetés és konferencia), emellett fizetett hirdetéseket és PR cikkeket jelentettünk meg. A hirdetések a legolvasottabb hazai és nemzetközi női- és divatmagazinokban jelentek meg, bevásárlóközpontok kiadványaiban, de ezeken kívül számos kültéri megjelenést is szerveztünk.

A GANT már néhány éve jelen volt hazánkban, amikor a MOM Park-beli üzletnyitásuk alkalmával úgy döntöttek, hivatalos nyitórendezvénnyel ünneplik meg az eseményt. Ezt további üzletnyitó rendezvény követte, pl. a Westend City Centerben, illetve egy shopping night esemény az Aréna plázában.