Holdújév Fesztivál

A Szubjektív Értékek Alapítvány szervezésében megvalósult rendezvény teljes körű kommunikációjáért és arculatáért feleltünk 2013-ban és 2014-ben is.

Megbízó:
Szubjektív Értékek Alapítvány

Időpont:
2013, 2014


A rendezvényt népszerűsítő kampányban az igazán nagy kihívás az volt, hogy hogyan lehet minimális büdzséből elérni tömegeket úgy, hogy az üzenetek célba érjenek, és az érdeklődők valóban részt vegyenek a rendezvényen. Így a klasszikus hirdetési csatornákon kívül a közösségi média aktivitásokkal - Facebook oldallal, weboldallal, folyamatos tweetekkel és blogbejegyzésekkel aktiváltuk a célcsoportot.

Ezen felül nagy hangsúlyt fektettünk az újságírókkal való aktív együttműködésre, valamint az érdekgazdák felkutatására és informálására, melynek eredményeként mindkét évben 10.000-nél is több látogatót fogadtunk. A közösségi médiában a hirdetéseink százezreket, a posztjaink tízezreket értek el, a blog oldal többször került az index.hu címoldalára.

A USTREAM élőben közvetítette a gálaműsort, amelyet világszerte 25.000 internetező követett. A tudósításoknak köszönhetően pedig több millióan lehettek ott a Millenárison.